Suomen Aatelisliiton Nuorisoklubi SANK

Suomen Aatelisliiton Nuorisoklubi, SANK, tai FAUK kuten sitä jäsenten keskuudessa kutsutaan, on suunnattu Suomen aatelisliiton 18-30 vuotiaille jäsenille. Kerhon tarkoituksena on edistää Aatelisliiton kaikkien jäsenten yhteisöllisyyttä ja alentaa nuorempien osallistumiskynnystä.

Nuorisotoiminta mahdollistaa tapahtumia, joissa konkarijäsenten pöly ei tukahduta nuorison kepeää mielenlaatua, saati että vanhempien tarvitsisi kiskaista kahvinsa väärään kurkkuun nuorten terävien mutta ajoittain hiomattomien argumenttien tähden. Tällä tavoin Aatelisliitossa säilyy rauha, josta kaikki voivat nauttia.

On kuitenkin tärkeää täsmentää, ettei kyse ole kahdesta erillisestä organisaatiosta, vaan FAUK toimii pikemminkin eräänlaisena ponnahduslautana Aatelisliiton muuhun toimintaan.

Kun kysytäänn, mikä FAUK:ssa on parasta, vastaukset vaihtelevat. Monien mielestä varmaankin juhlat, tanssiaiset ja after work –tapaamiset. Ei lainkaan huonoja vastauksia! Nämä tapahtumat ovat osoittautuneet erittäin hauskoiksi, jopa siinä määrin, että ikärajan jo ylittäneet usein yrittävät käyttää ovelia juonia päästäkseen mukaan. Itse kuitenkin haluan väittää, että toiminnan kruunaa mahdollisuus tutustua uusin erilaisiin ihmisiin eri puolilta maata, jotka kaikki kuuluvat kauniiseen yhteisöön. Tuttavapiiri jossa sinua ymmärretään, jossa voit höllätä ohjaksia ja rentoutua tai heittäytyä  vakavaan älylliseen keskusteluun. Paikka, jossa voi saada elinikäisiä ystäviä ja mielenkiintoisen verkoston.

Tule mukaan!

Mikäli tämä kuulostaa yhtään houkuttelevalta, älä suotta ujostele, vaan ota reippaasti yhteyttä osoitteeseen fauk@adelsforbundet.fi ja pyydä pääsyä postituslistalle saadaksesi kutsun tuleviin tapahtumiin.